ringrever hjem

Starte egen fasadevask bedrift

Gründer i magen

Fred Thorkildsen gikk selv lenge med en gründer i magen. Du kjenner deg sikkert igjen?
Dette med å finne på noe å gjøre som skaper det unike. Han visste ikke helt hva han
skulle finne på, men så oppdaget han at det var stort behov for fasadevask. Dette ønsket
han å gjøre noe med.

Nettverk i USA – Soft Wash

Veien gikk videre til USA og utdannelse innen fasadevask. Der
skapte han seg et nettverk, og fikk god hjelp til produktutvikling, maskiner og utstyr for
å få til soft wash i Norge.

Skape din egen bedrift?

Nå ønsker han å hjelpe deg til å skape din egen arbeidsplass.
På kort tid har Fasadevask 1 fått over 20 samarbeidspartnere over hele landet. Flere
nyetablerte bedrifter har allerede første sesongen passert over en million kroner i
omsetning. Det kan du også klare med deres hjelp. Deres to produkter kan nesten
sammenlignes med magi, og utstyret som brukes er blant det beste det går an å få tak i.
Det kommer direkte fra USA, og er sammenskrudd og laget her lokalt.

  • Skrevet for landingsside / nettside
  • Oppdragsgiver Fasadevask 1
  • Mål om å lage en historie for å få nye deltakere

Kursdeltakere

Kristian Grashei

Kristian Grashei gikk på kurs hos Fasadevask 1, og bestemte seg for å satse. Det har gitt
ham både oppturer og nedturer.
– Jeg har lært hvordan jeg kan leve ut drømmen min, med god lønn og en viktig jobb som
fasadevasker. Etter to år har det allerede gitt meg en omsetning på over to millioner
kroner. Jeg anbefaler Fasadevask 1, sier han.

Arne Ødegaard

Arne Ødegaard jobber som pilot hos SAS.

– Men gjennom Fasadevask 1 har jeg fått hjelp og støtte til å starte mitt eget selskap. Så nå «flyr jeg høyt» med Oslo & Viken Fasadevask, forteller han inspirert.

Kunnskap, ferdigheter og produkt

Det er kunnskap, ferdigheter og ikke minst produktene som avgjør om det blir en
vellykket fasadevask. Fasadevask 1 kjører kurs og opplæring.

Maren hjelper bedrifter å nå sine resultater

En utdannet journalist jobber med å bygge historier til sine lesere som gjør at de blir engasjert. I dette tilfelle brukte vi det vi kaller «Ringrever metoden». Vi har erfarne medie folk til å kunne hjelpe bedrifter til å oppnå gode historier som har et gitt mål.

Kundene vet hva som trengs

Ofte vet kundene selv hva som vil skape bedre resultater. Det er noe bedriftene jobber med hele tiden, det er deres argumenter for at kundene skal velge akkurat dem. Maren startet med å intervjue Fred om hva er målet med artikkelen. Og hvem er det vi ønsker å treffe med historien? Hva kan få dem til å reagere med følelser, og gi dem et vennskapelig push for å søke på kurset?

Deretter laget Maren et film manuskript. Hvordan skulle vi bygge opp historien?

Nils Arne og Helen bygget historien inn som en «dokumentar» for å ta seer gjennom de forskjellige sekvensene. En annen viktig part i denne artikkelen, er referansene fra de som har deltatt på kurs og startet sin egen bedrift. Alt dette skal være ekte og noe Fasadevask 1 kan stå inne for. Hvis det er falskt så vil seerne merke det. Det er vi ganske sikre på.

Så hva tenker du for din bedrift? Hva er det dere trenger å lage til din målgruppe? Hvor skal det presenteres? Facebook? Linkedin? papiravis? næringsavis?

Vil du vite mer?

Vi har laget et helt enkelt skjema til å fylles ut, og det gir Maren litt mer informasjon hva dere tenker. KLIKK HER for skjema

Les mer fra Ringrever

ringrever hjem
Vi er en innholdsprodusent med visjon om å produsere EKTE og gode historier som konverterer kunder.
Om Kontakt Personvern
© 2016 - 2023 Ringrever. Alle rettigheter.