I briefingen kom vi opp med et konsept ikke så ulikt TV 2 sitt konsept «Tid for hjem». De lager en episode der de pusser opp. Mens her er det ofte nye hus som vises fra før maling. Deretter viser vi en film fra underveis og tilslutt viser vi en film hvordan det ble. Nils Arne har her en rolle som reporter. Arbeiderne er med på filmene, men de vil ikke stå frem på film. OK da stiller selvsagt Nils Arne opp som en OK Vedøy reporter 🙂 Du ser at han liker det.
Utførelse
OK Vedøy tar tidlig kontakt for at Nils Arne skal legge inn i kalenderen når det skal gjøres film-opptak helt i fra starten på prosjektet. Når det er godt en uke reiser han nok en gang ut for å filme mens arbeiderne jobber. Til slutt er det siste del av serien fra prosjektet, det er når jobben er flott og ferdig. Odd Kåre ønsker å få hjelp til sosiale medier som Facebook og Instagram. Malerfirma OK Vedøy har valgt årsavtale, 2.500,- pr. måned. En superdeal for 10 utvalgte firmaer.
Film & Foto
Reporter Nils Arne
Skiller seg ut fra andre
Resultat
Odd Kåre forteller at han kan ikke si helt om han har solgt mer male-jobber. MEN han får mange kommentarer og noen av utbyggerne nevner at de håper OK Vedøy lager film fra prosjektet, og det gjør de jo. Når Nils Arne var på besøk hos OK Vedøy, ble han ropt på av en av de ansatte som sa «Der er jo TV mannen». Han fortalte at dette ble snakket om både av ansatte og kunder. I markedsføring handler det mye om å bli husket og snakket om på en positiv måte.
Ditt byrå for filmproduksjon, tekster, nettsider og nettbutikker